pondělí 28. září 2009

Sobota 26.9.

Hurá, sobota je tu. Překvápko, které mi Pavlík nachystal, jsem sice uhádla, protože jsem to z něj tahala nějakou dobu ale o to víc jsem se těšila. Prostě umím rafinovaně klást otázky, až jsem ho zmátla a odhalila :-) Na víkend jsme vyrazili do Tehova, je to kousek od Říčan, u Prahy a přes tu slávu, co tu byla s papežem, jsme si jen přáli, ať josu cesty volné a v klidu. Naštěstí byla cesta pohodová a kolem poledne jsme dorazili do Tehova. Tři dny ve srubu u lesa, to je prostě nádhera. Nebyli jsme tu poprvé, přesně před dvěma roky jsme tu byli taky na státní svátek, taky to bylo překvápko a protože se mi tu tehdy moc líbilo, tak Pavlík vymyslel, že tu pojedeme zase. Srub je nádherný, na verandě před ním se krásně sedí a jezírko u srubu je krásné. Prostě romantika jak hrom.




No a na tomhle velkém balvanu se dá krásně odpočívat.


Nebo i nahřívat se a relaxovat, pokud teda zrovna ten náš Kraken neleze z jezírka těsně vedle a nehodí na mě všechnu vodu, co na sobě má...


A takovou krásnou vážku jsme zachránili z jezírka a na listu jsme ji dali na sluníčko, aby oschla a mohla odletět a ještě jsme si ji i nafotili.


No a večer jsme samozřejmě otevřeli vínečko, které ode mně Pavlík dostal. To byla teda síla, ale výborné bylo a padlo velice rychle :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat