úterý 13. října 2009

Přepadovka v Kostelci

Dneska odpoledne jsem si řekla, že se s Pavlíkem svezu k Vendulce na besedu a když Vendulka brnkla, že má volno, tak jsem dala vědět Pavlíkovi, že na squash nepojede sám. Ještě jsem vtěrkla Endžu, aby nebyla sama doma a jelo se. A takové nádherné mraky byly na obloze, když jsme odjížděli. Sice byla kosa jako blázen, ale sluníčko vylezlo a svítilo jak v létě.


Posez u Vendulky a Pavla je vždycky bezva, Vojta mi předvedl všechny Bionicly a taky to, jak je umí bleskově rozložit a složit. Když dorazil Pavlík, dostali jsme večeři a pak si Pavlík vlezl s Vojtou do úžasného modrého domečku a pěkně si tam hráli :-)


5 komentářů:

  1. Ale máte to pěkně sladěné!!! To jsme se Vám trefila s tou "výmalbou" co??? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak se fotí mraky? Já je taky vidím tak hezky (oči mám tedy OK) :-), ale fotky jsou vždy nepublikovatelné... žeby foťák?? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Foťákem to není, Panasonic je super ;-)
    Stačí pořádně přiblížit (bez digitálního zůmu) a nemůže se to nepovést :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Taky to musí být trošku nasvícené zezadu sluníčkem a úspěch je zaručen. Nic proti Panasonicu, Pavlíku :-) Laďka.

    OdpovědětVymazat
  5. no máte, pravdu- šla jsem se podívat- je to Panasonic :-)) Takový jsem odborník na focení :-)) já snad budu muset nastudovat manuál ;-) (po roce)

    OdpovědětVymazat