pondělí 30. listopadu 2009

Blondýna v autoškole

Zkoušky v autoškole: Komisař říká blondýně: Popište nám funkci motoru. Mohu vlastními slovy? Samozřejmě. Brm, brrrrmm, brrrmm... Tak nějak to může vypadat, když blondýna dělá autoškolu. Naštěstí já jsem to popsala trošku líp a autoškolu mám konečně za sebou!!! Hurá!!!
Večer na mě doma na oslavu čekalo vychlazené portské (mňam) a dáreček od Pavlíka.



Takže, kdo slyšel kolem půl deváté velkou ránu, tak to mi spadl šutr ze srdce :-)
K dnešnímu slavnému dni by se hodila jenom píseň od Haničky Zagorové a Petra Rezka - Zákaz předjíždění. Bohužel klip k ní jsme nikde nenašla, tak pamětníci a fajnšmekři si vzpomenou a my dva s Pavlíkem si to snad poslechneme naživo ve čtvrtek na koncertu Haničky, tady ve Zlíně :-)

7 komentářů:

  1. Ještě jednou velká gratulace a myslím, že by se klidně hodila i tato písnička http://www.youtube.com/watch?v=Np4zHVOdFTY

    Šťastný Manžel

    OdpovědětVymazat
  2. Připojuji se ke "Šťastnému manželovi" s gratulacemi...

    Už se těším, až dofrčíš!!!!
    Škoda, že už nemáme "letadlo", to by byla nezapomenutelná první jízda :-))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji!

    A já přidávám tuto písničku:
    http://www.youtube.com/watch?v=ulq_MhXeIZI

    A jak to portské? Dnes se měl podávat Birell.
    http://www.zavolantem.cz/clanky/velky-test-nealkoholickych-piv-ktere-si-vzit-za-volant

    OdpovědětVymazat
  4. Já vám dám slepici, já vám dám letadlo a autobus... Budu ráda, když budu mít na tachometru 40 a v očích děs :-))) Ale jinak moc děkuju všem za podporu! Laďka.

    OdpovědětVymazat
  5. Připojuji se k blahopřání. Je hezké mít řidičák i když na tachmetru 40 a v očích děs dobře znám. Občas tak jezdím dodnes. Tak mnoho šťastných kilometrů.

    OdpovědětVymazat
  6. Vítej do rodiny šílených řidiček :-) 40 na tachometru bohatě na děs v očích stačí...a co teprv parování do řady a mezi dvě cizí auta... :-)
    Hodně km bez nehod!!

    OdpovědětVymazat
  7. No, já jsme se vlastní blbostí aktivně u zkoušek hrnula parkovat couváním a kupodivu mi to vyšlo... Holt mám někdy víc štěstí než rozumu :-) Ale až já se otrkám, to bude rachot! :-)

    OdpovědětVymazat