úterý 24. srpna 2010

Svatební sobota

Svatba Ivy a Honzy 14.8. se vydařila nadmíru a musím říct, že i když mě skolil bacil, tak jsem si to užila a nebyla jsem sama. Počasí jsem samozřejmě měla objednané pěkné, to vyšlo, horko bylo pořádné, ale co, hlavně, že nepršelo.



Pavlíka mi přivezli po odpoledním focení a konečně jsme si spolu pořádně zatrsali. A to díky bezvadné kapele LOS PLAYBOYS, která hrála parádně celou dobu. Už dlouho jsem nezažila kapelu, která by se u toho hraní i sama bavila. Takže kdo jste tady poblíž a plánujete nějakou oslavu, neváhejte a zkuste :-) Byli super a nejen proto, že zahráli i moje oblíbené španělské kousky, ale opravdu se nedalo jen tak sedět a netančit. Taky hlavně na sérii Káji Gotta se rozpohybovaly kyčle všech svatebčanů :-) Holt některé kousky nestárnou...
Teď už jen doupravit fotky a bude hotovo. Už mi zbývá jen část, tak doufám, že do čtvrtka bude všechno hotové a že to v pořádku před dovolenou předám :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat