neděle 9. ledna 2011

Sobotní Lyžovačka

Na sobotní dopoledne jsme se domluvili s Giuliákama, že nám připůjčí lyže a Pavlík si zkusí asi po 15 letech trochu zalyžovat. Odvážný to muž... Mě by na to nedostali ani za výlet do Itálie :-)

Přes nepříznivou předpověď počasí nějaký sníh ještě na svahu zůstal a když jsme dojeli do Trnavy, tak se chlapi nastrojili do lyžáků a hurá na svah. My s Vlaďkou jsme to jistily od bufetu a ze svahu, kde jsem byla připravená všechno pečlivě zdokumentovat.

První sjezd se vyvedl a my s Vlaďkou jsme se vydaly trošku výš do kopečka, abych měla lepší fotky.


Při dalším sjezdu jsem fotila a fotila a mávala jsem na Pavlíka, ať jede k nám, abych měla lepší fotky a on to vzal vážně a prosvištěl mezi vlekem přímo k nám a tam už pravda toho sněhu místy moc nebylo a padl mi k nohám... Kterou ženskou by to nepotěšilo? :-)


No, vypadá to sice hezky, ale při pádu si nějak narazil palec a taky rameno, protože nepadal do hromady sněhu, ale docela na tvrdé, ale statečně dojezdil jízdy, co měl a až pak nám ukázal palec. Nějak si trochu ohnul nehet, naštěstí málo, ale prst bolel.
Dnes měl palec nateklý, tak jsem ho nahnala na úrazovku, pro jistotu a tam ho dokonale zrentgenovali a dostal slušivou ortézu na zpevnění palce a má teda trochu naražené rameno a hádám, že letos už dolyžoval... Ještě, že umí šikovně padat a není to nic horšího.

Jen nevím, který z kolegů mu zítra nakrájí oběd :-) U toho bych docela chtěla být :-)

2 komentáře:

  1. To je sportem k trvalé invaliditě:-) Přeji rychlé vyzdravení.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. "Ale čas jsem měl absolutně nejlepšíííí" :-D

    Kdo nepoznal, inspiroval jsem se (nejen pro komentář, ale i odhodláním si zalyžovat) v jednom z mých nejoblíbenějších filmů "S Tebou mě baví svět".
    A to je pravda, Ladi.

    OdpovědětVymazat