pátek 26. března 2010

Ve čtvrtek větrno, na Mladcové uragán...

Ve čtvrtek mě moji drazí uragáni z Vizovic vyzvedli už v práci a vzali mě domů. Pavlík je od neděle na veletrhu v Amsterdamu a tak jsem ubohá sirota :-) Naštěstí se už v sobotu vrací a aspoň mi nebude takové smutno.

Samozřejmě Endža trpí taky, páneček fuč, já celý den v práci, tak aspoň ranní a večerní procházky si užívá. Po jedné procházce, ráno, si zalehla na sluníčko a nahřívala se. To, že je už kolem sedmé ráno sluníčko, je moc příjemné, konečně se člověk může náhřát, užít si pěkné počasí. Na místě zrušeného záhonku nám vyrašilo pár cibulovin, tak místo zatím neexistující trávy máme opět květinový záhon :-)


Taky jsem zjistila, že nám doma kvete vánoční kaktus a taky můj oblíbený Kulkas :-) aneb Zamioculcas. Tak třeba už kytky nebudu likvidovat, ale bude se jim i dařit, kdoví :-) Pečlivě je rosím, takže u nás mají asi pocit, že jsou v pralese a proto se jim tak daří :-)


No a Terezka s Barborkou u nás řádily jak černá ruka, samozřejmě, že do baráku se jim moc nechtělo, když bylo venku tak krásně, radši by na trampošku, ale tu k jejich velkému zklamání zatím nemáme. Ale hádám, že v brzké době ji vytáhneme a poskládáme, ať se můžou vyřádit a my s Míšou si dáme kafíčko na vzduchu a budeme si užívat toho nádherného jara.


2 komentáře:

  1. Z té první fotografie jaro přímo sálá. Moc hezké.
    :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, ani nevím, jak jsem se dostala na vaše stránky tady, ale nedá mi to a musím reagovat na tu fotku kvetoucího "Kulkase". Mám ho doma několik let, roste nádherně ale opravdu poprvé vidím, že muže také kvést.Tuhle kytku mám fakt ráda. ( asi je to tím, že nerosím? :D)Hezky píšete. Ifča

    OdpovědětVymazat