pondělí 3. ledna 2011

PF 2011

Pomalu nám končí rok Tygra, který měl být plný změn, někdy i bolestivých, nesnadných, plný příležitostí pto ty, kteří jsou připraveni je využít. Za sebe můžu říct, že tak divoký rok jsem ještě nezažila... Ale všechno zlé je k něčemu dobré a tu cestu, kterou jsem si vybrala, jdu ráda... Objevila jsem pár nových přátel, některé svoje povahové vlastnosti, které mě trápí už dlouhou dobu, se snažím trochu ukočírovat a protože holt mám zažité nějaké koleje, jde to někdy ztuha... Ale život je boj a já to nevzdám jen proto, že je to pohodlnější. Nic není zadarmo a všechna snaha nakonec nese ovoce a život je pak tak nějak sladší... Prostě jsem bojovník.

Rok Zajíce, který má nastoupit asi za měsíc, má být podstatně klidnější, má být rokem rodinné pohody, lidé si prý začnou vážit více svého života a mezilidské vztahy mají být lepší... No, jako optimista v to pevně doufám.

Taky jsem se dostala k zajímavé knížce, jmenuje se Spratek. A bude to podle mě a je od Zdeňky Jordánové. Není to přesně o dětech, ale o tom, že každý máme v sobě takového spratka, naše ego, které chce mít věci podle sebe a rozhoduje za nás. Pro mě osobně moc poučná knížka a psaná příjemnou formou. Proč se někdy chováme dětinsky, zasekneme se a i když sami nechceme, chováme se zbytečně tak, že ubližujeme nejen okolí, ale hlavně sami sobě... No, prostě jsem se tam našla :-) a hned jsem si objednala další knížky od této autorky a doufám, že se svým spratkem zatočím :-)

Možná by to mohlo být moje předsevzetí do dalšího roku, ale pokud chci něco změnit, nepotřebuju k tomu jeden jediný den, abych jako ovce následovala stádo těch, kteří s velkými gesty vyjmenovávají to, co chtějí splnit, nebo dokázat... Takové sliby si prostě dávám v duchu sama sobě a s menšími nebo většími úspěchy se je snažím plnit.
Je to sakra těžké, ale moji blízcí a nejbližší mi za to stojí... Děkuju, Pavlíku mio, mám Tě moc ráda...


No a tohohle nádherného anděla - zvoneček mi dala paní, která je mi blízká a příjemná, taky si ledacos zažila, aby mě ochraňoval, takže má čestné místo na našem stromečku a moc za něj děkuju...

1 komentář:

  1. Jenom bych rád podotkl, že zmíněnou knížku jsem dostal od Ježíška já, čteme si ji společně nahlas a pracujeme na sobě oba dva.
    Děkuji za Tebe, Ladi :-*

    OdpovědětVymazat